söndag, oktober 14, 2007

Lördag kväll... Natt?

Jaha. Nu var denna dag över oxå!!
Gick bra å arbeta iaf. Var lite trött på slutet. Men får man inte vara det..? jo då.

Har haft ett mindre sammanbrott på min dator. Men nu kände den änterligen för att koppla upp. Tack för det televerket!

En liten fråga bara!!! Varför måste ALLA gå på bolaget halv två en lördag, när vi stänger kl två..? Om ni någon gång skulle ta och prova och gå dit tidigare, så ska ni få se att det knappt är någon kö alls! Samma visa varje lördag.... Från halv två till kvart över är det köer i alla kassor vi har möjlighet att ha öppna... Är väl ungefär lika mycket kunder de 45minuterna som alla de andra timmarna sammanlagt... Sen får vi tjuriga kunder bara för att det är köer... Men vi kan inte vara hur många som helst å jobba en lördag heller! Det är så få timmar så det borde inte vara några problem.. Men jo då!
Ska hämta EmeLiten sen i natt någon gång... Hon är på HarryBarry å slirar... Tjatade på mig oxå, men jag örk int nå! Men hämta henne kan jag då absolut göra! Hellre det än att hon ska gå själv hem... :)
Så nu ska ja försöka lägga om kull mig ett par timmar innan hon ringer!
Ska vara i stallet före nio å släppa ut hästarna imorgon... Sen ska vi sätta upp kablar i ridhuset till de nya högtalarna. Kul att stå där och vingla på en byggställning eller..? njaa! Men det må göras innan tävlingarna. Annars har vi inga högtalare. Det är inte bra...
God natt på er nu då!

Inga kommentarer: