torsdag, oktober 11, 2007

Nybörjare... =)

Japp! Nu är det dags för mig oxå att börja blogga! Alla andra gör ju det. Så varför skulle inte jag?? =)



Jaha... Haft för mig idag då? Inte mkt! Sååå skönt!

Mamma har vart i Norrköping å arbetat. Så jag har varit hundvakt igår och idag! Har gått bra. Höll dock på att bli galen på Russin i natt som bredde ut sig i hela sängen, trots att jag hade knuffat ner henne xx antal gånger!



Snöat har det gjort idag oxå... =( Eller snöat å snöat... Snöblandat-regn-skit. Inte coolt!
Tycker om vintern. Men inte nu. Inte än!!!!



Har samlat vuxenpoäng idag oxå! Gjorde egna köttbullar med egen gjord gräddsås!


Hur coolt är inte det då?? =)
Manglade dessutom mina lakan förra veckan.. Vart är jag på väg?? ;)



Jobbar imorgon. Ska kränga spriiiit! 9.15-19.30...
Typ hela dagen.. Men dagarna brukar gå ganska fort! Så vi hoppas på en sådan imorgon igen då!



Lördag jobbar jag först 8.30-14.30 på bolaget å sen 15.15-22.15 på macken...

Söndag jobbar jag 15.15-22.15 på macken...
Så blir inte mkt helg denna helg inte!
Men Cilla ska iaf rida Bii fredag och lördag. Så då slipper jag har dåligt samvete över henne iaf!


Kom hit å säg hej någon gång då...

Nej. Dags att försöka hälsa på Herr Blund då! Slå igen sina blå och få lite skönhetssömn så jag orkar med morgon dagen!!



God natt på er! ( Hm... Ingen som vet att jag bloggar.. Haha!! Men ändå!!)


Världens finaste Russin!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
eLiiN sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.