tisdag, oktober 16, 2007

Tisdag kväll...

Jaha. Nu var det kväll igen då. Rackarns vad fort dagarna går...
Så. vad har jag gjort idag då..? Otzie kom på morgonen.. Vi strök å hängde gardiner..
Åkte ut till stallet vid ett kanske... Var upp i huset å red dressyr. Å det gick riktigt bra idag! Helt underbart att det äntligen kändes bra! =)

Hade ett par lektinoner på klubben... Roliga grupper. Så det var bara roligt!
Hem. Jag å EmeLiten lagade spagetti å köttfärssås! Riktigt gott faktiskt!
Nu har vi vart ute å gått 40min. Men inte gjorde Russin nr två för det inte.. =( Så lär ut en gång till då...


Kollar lite på Moulin Rouge just nu...


Ska försöka ta mig i säng bara jag vart ut m hundarna...
Ska vara på klubben halv nio imorgon för Biisan ska få nya skor!!

Sov gott nu tycker jag!
Kram...

Komma hit eller..?



Så här ser de ut ovanfrån... =) Världens finaste Biisan!

Inga kommentarer: