tisdag, januari 29, 2008

Dagens

Dagens humör: Påväg uppåt!
Dagens mående: Lite ont, trött fast ändå uppåt!
Dagens borde: Tagit det lugnare...
Dagens frisyr: Nyklippt å nyfärgat! Galet snygg!
Dagens klädsel: Jeans, stor t-shirt å ny tröja med Musse Pigg!
Dagens planer: Frissan på fm, staden m syster å sen äntligen hem till mig!
Dagens materiella vill ha: En ny digital karmera, interminne t Sigfrid...
Dagens längtan: Hem till mig själv!!
Dagens fundering: Klarar jag mig själv..?
Dagens beroende: Hm. Mineralvatten...
Dagens tråkigaste: Att det small till i axeln. Aj Aj! Ont Ont!
Dagens tidning: Solo hos frissan
Dagens låt: Ich bin dein gummibear, ringsignalen...

Jaa.. Nu när jag har all tid i världen ska här bloggas! Vad sägs om en sån här lista om dagen?
Jaaa... Fler kommer ni få stå ut med å! Läs eller skit i det!
Fast denna var rätt bra. Sammanfattar dagen i stort!

Inga kommentarer: