fredag, januari 18, 2008

fredag kväll..

Jaaa...
Idag vart det jobb. Efter långa övervägningar med mig å mitt ego.
Mådde APA imorse... Men kände att jag kan inte vara hemma en dag till..
Så pallrade mig till jobbet.. även där tog jag en diskussion med mitt ego...
Men vi beslutade oss för att jobba.. Haha.
Gick väl bra. Sliten. Känns att kroppen är lååååångt från 100....
Men men! =)
Lugn å skön dag iaf. Började 11.10 och då vara alla varorna avpallade redan! hehe..
Så det var mest kassa å små pyssel idag. Lugnt å skönt.


Imorgon är ja ledig.... Jag å Anna ska ut å rida! Ut å galoppa.. skönt å kuuul.. =)
Sen kommer det hö......
Annars så blir det väl å ta en match med disken imorgon å.
Sen till kvällen blir det Sverige - Frankrike. SPÄNNANDE. Frankrike är väl redan tippade till segern.. Men kan bli en bra match iaf! Imorgon tror jag att jag tar sällskap utav den halvtorra tysken. Var tänkt att det skulle bli så ikväll.. Men ska vara i stallet före 10... Så kände att den lika gärna kunde vänta tills imorrn!

Har för mig ja skulle skriva nå smart igår.... Men det har ja glömt bort vad det nu var för något... Hmm...

Ja ja. Sängen snart. Tack å god natt!

Inga kommentarer: