tisdag, januari 08, 2008

tung i huvudet...

Jaa. Är nog inte riktigt frisk. Ont i halsen å ont i huvudet. Å mega trött...
Ska iväg å jobba nu. Ha lektioner i nästan fem timmar... Oj oj.
Har laddat upp med vattenflaska å halstablett.

Var ut å red en sväng på fm.
Lite skritt, trav å galopp på udden bara.. Tror mina armar vart en halvmeter längre.. Hehe. Hon var inte spec eftergiven idag, utan tyckte jag skulle ge efter.. Haha..
Nu vill jag att det ska komma en massa snö så vi kan ut på ängen å rida! Rida fort å hoppas att man sitter kvar.. Hehe.. Ja, tanten är snart 21. Men det vet hon inte.. Och tack å lov för det! =)

Har äntligen stillat mitt ketchup behov.. haha. Vart helt galen å skulle ha ketchup förra veckan. Men nej. Då hade jag ingen.. så idag vart det korv, makaroner å ketchup!
Hahaha..

nejj. in i duschen å proppa i mig en ask ipren å hoppas att jag överlever kvällen...

Soo Long!

1 kommentar:

Anonym sa...

När tusan ska vi hinna äta bullar då?? vi är ju för upptagna... Godantt