lördag, januari 05, 2008

Hm... Nytt år.

Japp! Åsså vart det helt plötsligt 2008....
Hur gick det till? Vad lyckades jag med under 2007? Hm.. Känns som om året bara försvann fort som attan.. Kan inte säga att jag minns något redan.. Haha

Julen var mysig! Lite väl mkt fläng på julafton.. Men så är det ju när man ska hinna träffa ALLA... Men en dag om året får man ju lov att offra sig lite oxå... ;)

Nyår. Ja. Gjorde absolut inget spec... Skönt det å kan jag säga! Nytt år blir det ju oavsett om man firar det eller inte, har jag kommit underfund mer.. :)

Annars då.
Har jobbat galet mycket... Konstigt då? Jul & Nyår är ju bolagets största helger, och det gör ju inte saken bättre när de ligger så tätt heller... Men det har gått bra! Har dock varit stressad, trött, osocial och otillräcklig. men men...
Nu är det över,och bolagert går in i lite dvala... Vilket innebär mindre jobb för mig! Eller ja.
Det borde ju göra det...
Var ledig i söndags 30/12...
Måndag - Bolaget
Tisdag - Macken
Onsdag -> Lördag - Bolaget
Lördag -> Söndag - Macken
Måndag -> Onsdag - Ridlärare
Torsdag - Macken
Fredag -> Lördag - Bolaget
Lördag -> Söndag - Macken
Måndag -> Onsdag - Ridlärare
Ja usch å fy!
Men men.
Är bra. Behöver lite extra cash. Fick kallelse till operation i onsdags.
Ska in V 4-5 någon gång... Bara två månader tidigare än jag hade beräknat...
Men skönt att få det gjort!

Nu ska jag försöka bättra mig. Kanske inte skriva varje dag. Men ett par rader då och då, så det slipper bli så här långt å tråkigt.... =)

Sova nu. Upp å arbeta om någon timme igen...

Kraam på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har du fått en till läsare som hoppas på många inlägg! ;)