lördag, januari 12, 2008

Hemma å sjuk...

Jaa.. Det vart så idag. Jag ringde mig sjuk till jobbet.. Konstigt. Men det känns bra att inte jobba idag.... snorig som faan. Å genom förkyld helt enkelt...
Efter att jag ringt t jobbet så vände jag på mig å sov några timmar till....
Nu har jag vart vaken ett bra tag.... Men inte gjort någonting. Börjar fundera på lite frukost....
Men iofs ska jag juh hem t mamma å pappa å äta vid halv fem. Funkar ju det å.

Jag som vill gå på bio idag.. Men det blir det inget utav inte. Känns inte så snällt mot de andra å komma dit dyngförkyld...
Men jag ville ju hitta på något idag. Vill inte ligga hemma å inte göra något...
menmen... Är väl så det lär bli...
Ska kolla om det är nå bra på tv, annars kanske jag tar en sväng ut till jobbet å tar hem ett par filmer!!

Ha lektion för Cilla & Bii vid tre iaf....

Imorgon ska jag försöka med att rida... För sen är det jobb imorgon kväll...
Kommer jag nog inte undan. Bara hoppas att de gjort så mkt som möjligt, så jag inte behöver göra så mkt..

Nejj. Nu blir det å föröska få lite ordning å reda här hemma....

Hejj så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha Dom? Jaa undra vem den där dom är som du vill ska göra allt?