onsdag, januari 16, 2008

operationsdax...

Jaaa... Snart iaf.
Nästa torsdag....
Då är det dags...
Få se vad om kommer hända då. De vet fortfarande inte vad jag har för ett fel i axeln...
Men jag kommer att sövas. De gör en undersökning under narkos. Gör en titthåls-undersökning. Hittar de något fel så kommer de att rätta till det. Men.
Hittar de inget kommer de inte att göra något. Haha. Konstigt eller?
Så. På torsdag kan jag vakna upp antingen precis som allt är idag, eller så har de gjort något.
Jobbigt att inte veta. Jag vill ju att de ska hitta nå fel å laga.. Men det kan inte doktorn garantera, då skulle han inte vara doktor längre utan en rik man.. Haha.. =)

Slipper iaf lägga in mig på onsdagen, jag tyckte det kändes jobbigt, utan ville heller komma in på torsdag morgon.. Hellre sova i sin egen säng.. =) Har en massa jävla svampar med mig hem som man ska tvätta hela sig med... hm... Onsdag morgon, en svamp. Onsdag kväll två svampar. Torsdag morgon en svamp. Faan... Kommer bli ren på kuppen! hehe.. =)
Fasta från 24.00 på onsdag natt... Inte äta, inte dricka, inte något alls.
Sen är det inställning på sjukan 07.00 på torsdagen.....
Hoppas att man blir opererad på fm så man slipper ligga hela dagen utan både mat å vatten.... Kan bli lite små jobbigt kanske..?
Men om man inte blir opererad på morgonen så får man dropp så man inte torkat ut. Haha. Som om det hjälper i min hunger å törst då?? njaaa...

sen då. Blir kvar till fredagen. Ja.... Får träffa sjukgymnast å får träningsprogram... Om det är opererat.
Är det opererat blir det inge rida på TRE MÅNADER. Inget bolag på tre månader....
Men kan jobba på macken efter tre veckor. Där kan jag ju anpassa jobbet till vad jag klarar av.. Inga vridmoment i kassan heller... Kanske kan bli lite svårt å sälja korv..? men.. jaja.. =)
Kan inte gå hemma i tre månader. det funkar inte ekonomiskt kan ja lova.... Hm... Jobbigt kommer det bli.
Men är ju förhoppningsvis till sommaren så jag kan jobba arslet utav mig även denna sommar.... jaja..

Nehe. Om man ska ta å diska så Emelie å Camilla har någonstans å laga mat på då.. :D
Haha..
Åka till stallet å ta hand om hästen sen. Inge rida idag. Cilla gör det.. Ska bara fodra å mocka tänkte jag.. Förbi jobbet å skriva listor å....
Sen lär det göras å donas.. Hehe..

Soo Long på er!!

Inga kommentarer: