torsdag, januari 24, 2008

Om åtta timmar....

Jaa ni.. Om åtta timmar ligger jag på operationsbordet, å de sätter kniven i axeln på mig......
Spännande. Undra om det är ledkapseln som är förstor, eller om det är något annat fel som är trasigt.
Undra om man vaknar upp å inte får rida på tre månader, eller om man får rida på en gång.. Jaa. På en gång blir det väl inte.. Kommer säkert att ha lite ont. De ska ju göra titthål å kika hur det ser ut iaf... Å slita å dra ska de oxå göra.....
Jaja.... Vara där sju imorgon, å sen klockan åtta är det dags...
Sen blir jag nog kvar till fredag... Men om de inte gjort den stora op ska jag allt se till å bli utskriven imorgon! Haha..
Handboll imorgon kväll.. Hm.. Hur ska jag kunna slå mig fram till Tv:n bland alla pensionärer med nya höftleder.. Haha... Jaaa.. jag springer ju fortare än dem iaf! ;)

Avd 18. Har telefonen på, verkar det som. Hör av mig när ja vaknar å berättar hur det gått för mig....

Nu är det fasta som gäller. Just hällt i mig ett stort glas vtn... Å har aldrig vart så törstig i hela mitt liv.. Haha... Barra för att man inte får är man mer törstig än någonsinn.... jaja. vad är väl en bal på slottet...? =)

emelie fick lov å komma å duscha mig å.. eller nää. Skrubba mig på ryggen.. hehe. Hon tyckte det kändes lite konstigt.. Hahaha... Men kommer ju inte alls åt å skrubba mig sj på ryggen. Konstigt??? =)

Hm.. ja. Har plockat ihop allt här hemma. Men inte dammsugit eller torkat golv, dammat osv.... Kanske måste hota/muta emelie till det ef helgen.. Haha
Men hon ska ju flytta hem till mor å far i helgen den tönten... Så hon kommer väl ha fullt upp å städa sin lght, så jag menar, när hon ändå är igång kan hon väl ta en till?? =) Haha
Enda bra med op är väl att jag inte kan hjälpa emelie å flytta... HAHAHA


Nejj.. Nu måste ja bädda sängen.. Inte nog med att ja duschat två gånger idag. Rena kläder å rena sängkläder var det order på..... Hehe..

5,30 ringer klockan.. Eller hansa kanske det heter.. Haha... eller både och.
Sen kommer mamma 6,30 å kör in mig...


Haha. Nu gnäller emelie om att ja skriver för långt....
Jaa. Jag gör alltid det.. =( Haha

Tänk på mig imorgon 8,00. Kan behövas!

Tack å God natt!
På återséende efter op........

Inga kommentarer: