söndag, januari 06, 2008

Soffkväll!!

Jaa! Äntligen en kväll hemma i soffan! typ hur skönt som helst!
Vart sporten både på 4:an å 1:an, lite zappning å sen filmen Paradiset.... Gillar Liza Marklund, så gav filmen en chans! Å den är helt okej. =)

Annars då. Jobbade förmiddag på macken.... Lugnt som attan.. Var dock någon som betalade med en falsk 50-lapp!!!! Vem orkar ens lägga ner ork på att göra sånna fjuttiga pengar? Men iofs så synar man ju inte små sedlarna lika mkt som de med högre valör.... Jaja. Vart väldans förvånad när jag såg den.... Å irreterad! Men men..
Vart kvar å slängde lite skit med Lillstrumpan när hon böt av mig... Enda stället vi ses på juh. Haha... Jobbigt läge.

Svängde förbi Lugnet på vägen hem å kollade på lite hockey.... Eller ja. Hockey å hockey.... De försökte juh iaf grabbarna.. Men var till leksand förra helgen å kollade. Lite smått skillnad på nivå. haha. Massa roligt snack på läktaren var det dock. Satt där å log för mig själv... :D

Hem å böt lite kläder å iväg till stallet å mockade å pussade lite på Fliisan.... Sa hej då till Fanny som åker hem till Falköping imorgon..

Sen har jag bara legat hemma i soffan å haft det skönt! :D

Fick en helt underbart god matlåda av Hansa idag! =) Stackarn som är hemma å är sjukskriven, då passar hon på å lagar mat till oss stackare som jobbar... Hehe! Hon är en ängel!

Imorgon ska jag tvätta å dona! Ner å bråka med försäkringskassan. Å ha ett par lektioner. Nästan som en ledig dag!!

Nejj! Nu är filmen snart slut.. Å sen blir det sängen...
Nu är jag duktig! Skrivit nu igen! Duktig jag är. =)

Bara för att det finns folk som läser.... :D

Inga kommentarer: