onsdag, januari 16, 2008

På bra humör!!!!

Ja! Äntligen!
Idag är första dagen på ett par veckor jag har vart på bra humör!
Mkt kan nog vara för att jag fick lite koll på allt inför OP.... Det har vart jobbigt att inte veta NÅGOT. Gillar inte sådant. Men nu vet jag iaf när det kommer ske, så mkt mer vet jag inte. Men det är ändå inget jag kan påverka...

Världens bästa syster å Ö-Sund Camilla var hit å bjöd på helt underbar god mat! Lämnade dock en massa disk efter sig. Hehe. Men antar att det är mitt jobb imorgon... Jaja. Det blir braa det!

Imorgon ska jag försöka rida åå! Om inte annat så ska Camilla rida.. hehe. hon är LIVRÄDD för hästar med vill så gärna.. Å hon litar på att jag innehar kompetensen för å hjälpa henne... Hehe... Jaa då. Fliisan e ju världens snällaste! Så det är lugnt!
Ner på stan en sväng å ev... Mamma behövde nog lite hjälp....
Må kolla när ja ska jobba på fredag å... Haha..
För på fredag ska jag minsann jobba! Nu får det vara slut på det här...
Luften är inte den bästa iofs... Men hämtade juh ut svindyr kortison idag. Så nu jäklar!

Idag är jag inte tråkig som en gråsten! JIPPII!
Idag är jag nästan mig själv igen.. hehe

Jaa. Du. vad ska jag säga? Du kan inte ha det lätt... En halv dag bara så där. Hahaha....

Nejj!! Nu ska jag flumma vidare här. Första kvällen på länge det kryper i kroppen. Jag håller på å bli friiiiiisk! Eller njaaa.. Det blir jag väl aldrig! ;)


Byyyyee!

Pratade med Drago idag förresten... Han vill ha mig med till hösten. Ohh! Det vore något det... =)

Inga kommentarer: