måndag, januari 28, 2008

ska göra ett försök....

Jaaa.. Skriva lite kanske..
Har hittat en rätt okejj ställning i soffan nu, så nu gör det inte så jätte ont iaf.. haha.
Det går bra för mig. ja relativt iaf...
Det gör ont emellan åt. Men smärtan går att stå ut med!
Har definitift inte ett stort rörelsemönster kan ja lova....
Måste införskaffa mig tröjor med dragkedja/knappar.....

Annars då.
Är redan gaaaaalet uttråkad.
Vet inte alls hur detta kommer sluta...
Ränner hit å dit hela tiden.... Rastlös är ordet.
Igår hade jag en riktig skit dag. Hade ont som faan å mådde apa.
Höll på å tuppa av på morgonen, vid frukostbordet. Tur att jag satt ner. annars hade det kunna gått illa..
AJ AJ AJ! Så ont gjorde det..
Sen låg jag hemma i MIN lght hela dagen å sov. Ja. Det var det enda ja gjorde..
Jerka kom å käkade pizza med mig! =)

Imorgon flyttar ja hem t mig igen!!
Ska bli gaaalet skönt. Mitt hem. Min säng. Mitt allt.
Det enda jobbiga blir väl matlagningen å disken.....
men mamma å emelie får ha "vård av elin" inlagt på schemat....
Någon mer som är sugen??? ;)


Till den 20april är jag sjukskriven.
Fattar ni hur galet lång tid det är elle???
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
länge.. Hahaha...

Så nu alla min vänner, ovänner, å fiender. :P Bara att slå en signal å komma förbi å snacka lite skit. Ta en kopp kaffe.... Hör av er om ni behöver sällskap, för det gör jag......

Nejj. Nu klarar jag inget mer. Ajaj.
Kolla på film med emelie....

Tack å God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha.. hur fan ska du kunna låta bli jobbet så länge? :D