måndag, januari 07, 2008

Trött!

Ja. Tror att jag kansk kan vara tröttast i världen föt tillfället..... Usch!
Har iaf bäddat ner mig nu... Å ska nog till å sova snart å!

Lunchade med Jerka på Åhlens. Trevligt å få en pratstund med henne... Vi jobbar väl ungefär hela tiden både hon å jag... Så svårt att få ihop det....
Men det är oxå ett nyårslöfte jag avlagt, försöka få tid mer över till mina vänner.... Måste försöka träffa dem mer! Så är det bara!!

Var å jobbade... Två nybbar.. Jaja. Gick väl faktiskt helt okej.. Ponnysarna var pigga som attan dock. Hehe. Brukar bli så efter juluppehållet! Men hade bara två avramlingar.. hehe. Samma unge å... Jaja. Sånt man får bjuda på.... =)

Linnis hörde av sig å undrade om jag ville med på bio å se Arn ikväll... Det lät jätte lockande!! Men när jag kom hem från jobbet så insåg jag att jag aldrig skulle orka med det ikväll.. Så det vart tyvärr inget....
Linnis - Hon är typ bäst i världen.... =)
Så vi ska försöka se den en annan dag...
Vill se den, och tror den gör sig bättre på bio än hemma i soffan.. =)

Tror jag håller på å blir sjuk å... Haft huvudvärk nu i två dagar... Å rösten försvann efter lektionerna.. Jag som ska ha fyra lektioner imorgon.. undra hur detta ska sluta...

nejj. nu blir det å kika på nyheterna å knoppa in igen..

Natti Natt!

Inga kommentarer: