tisdag, januari 15, 2008

Sjuk...

Ja. Sjuk är jag än. Å det ger sig inte... Har satt sig på luftvägarna.. Så inhalatorn är min bäste vän! Helt sjukt. Får astmaanfall av minsta lilla promenad... Så här har jag inte känt sen jag slutade spela handboll... Så jobbigt det här... Ska nog försöka få lite kortison utskrivet... Det hjälper fiint det!!

Annars då. joo. Idag har jag inte fått mkt gjort alls. Ringde mig sjuk till jobbet. Orkar inte stå upp i närmare fem timmar, vilket man måste göra när man har lektioner, hostar när jag pratar för mkt, hur ska det gå med fem timmars lektioner? Njaa. Ingen höjdare. Så bestämmde mig för att vara sjuk idag. Känns som om jag gjorde rätt. Även imorgon har jag bestämt mig för att vara sjuk...

Farbror doktorn imorgon...... Tre timmars besök. Oj oj. Men hoppas att få lite mer koll på vad som komma skall... meningen är att de ska ta blodprov å ekg å sånt.. Men frågan är hur det går när man är så här sjuk..?
Jaja. Ska bli skönt. Hoppas på att få ett datum. Hur lång tid jag inte kan jobba på. Om jag kan bo själv. Vilken sjukgymnast jag hamnar hos... Osv osv...
Mamma ska följa med imorgon för att höra vad doktorn säger, så jag inte kan hitta på! Haha.
annars hade jag kunnat säga att jag inte kommer fixa något själv, å behöver uppassning 24h/dagen! haha. Det vore något det! Är ju inte allt för populärt där hemma kanske.....
Men ska blir bra. Hoppas verkligen det. Jag vill att det ska bli bra.

Jobbigt att läsa tidningarna är det å. Får en klump i magen. Men fattar FORTFARANDE inte. Det går inte in.
Tack för att du står ut med mitt tjat..... Bara å tjata tillbaka när du behöver det.
Måste försöka ta mig dit. Tror hon behöver det. Men svårt å ta sig för.... Men ska försöka....

Emelie å Camilla har lovat å komma hit å laga kyckling-tacos imorgon. JAA TACK!
Sånt säger man väll inte nejj till? =) Underbara systra´mi!

Å nu är han på plats i gävle. Får se om man får besök till helgen? Vill gärna hinna med det innan op. För sen lär ha ju tjänstgöra som personligass... Hehe...

Nejj.. Nu ska ja prata klart med Blumen å sen blir det sängen... Upp tidigt imorgon.. Hm. :s
Ska försöka. Må duscha. Å fräsha upp mig lite. Mamma kommer väl 20 i 9.....


Anna! Lycka till med tentan på fredag! Plugga in uppkomsten utav däggdjurens ben i mellan örat. Kan du det klarar du tentan, eller hur var det? ;)
Fler som har tenta på fredag såg jag å... Värst vad alla tentar. Men lycka till allihopa!

Film å tidig kväll. Massa vuxenpoäng...... ;)
Natti natt.

Inga kommentarer: