torsdag, januari 10, 2008

Lång dag...

Jaa denna dag vart rätt lång..
Men fick en tupplur på en timme tidigare på kvällen... Men nu börjar det bli dags å krypa ner...
Jobbar 8-18.30 på bolaget imorgon... Lååång dag. Kan alltid hoppas på lite mer drag än förra veckan..
Men både Karin å Björn jobbar.. Så då kan man vara säker på att det blir en bra dag iaf!!!
Björn tycker jag ska ha avskedfest innan op....
Å om jag överlever ska han betala för att få ha sex med mig. haha
Jag ska justera axeln, inte göra någon hjärtoperation eller liknande! Haha....
Men Björn är Björn. Så är det bara..

Hade besök utav ryska-maffian idag på macken å.... Jaa. Är helt säker på att det var maffian!
Rasade in en hel massa ryssar... Som tur var så var ju Carla där samtidigt.. Så han fick ta kassan så höll jag koll på maffian.. Hehe....
Civilsnutar hade jag där idag å...
1500spänn kostar det om man kör in från faluhållet på macken.. Det fick GB-gubben lov å pröjsa idag.
Snutarna stod där länge, såg att de stod en bil, men det står ju bilar där titt som tätt så man reagerar ju inte alltid. Men när stackars GB-bubben kom från fel håll var bruden snabbt där å skrev böter åt honom.. Aj aj aj.
Postis-Linnis var in på jobbet idag å sa hejj å!! Enda kändisen idag..

Russin är för härlig hon alltså!!! Önskar jag hade tid och ork att ha henne mer... Hon blir ju överlycklig så fort hon får vara med mig!!! Och så ledsen när jag åker.... Måste försöka lägga ner mer energi på henne. Jag mår ju bättre själv utav det å!!

Fliisan. Ja Fliisan. Hon är 21 nu hon... :S Shitt!
Men det märks inte. Hon var väldigt på tårna idag när vi var ute.... trippade som attan bara det kom en bil.... Å lastbilar. ja. HerreGud! De äter tydligen hästar! haha!
Vi provade lilla banan. Den var för hård. Vi provade stora banan. Den var bättre. Men fortfarande för hård. Så vi gick ner på ängen å red lite... Å Fliis skötte sig! :D
Imorgon å på lördag har Cilla henne så jag är hästledig! =) Skönt...

På lördag blir det bio.. Arn. En sån där film jag vill se på bio, kommer ungefär en jag verkligen vill hinna se på bio vart 5:e år... Så lika bra å passa på....

Men nu ska jag försöka flytta mig till sängen å kalla på John Blund!!

Usch vad mkt jag skrivit idag......
Tro inte att det blir så varje dag bara! haha

Lillebror får börja övningsköra nästa år.... Och om två år får han börja övningsköra med mig..... För då är jag 25.... Halvvägs50........ Fick en rejäl åldersnojja idag!
Men det får vi ta ett utlägg om en annan dag...
Men om man vänder på siffrorna får man sin riktiga ålder... Eller hur var det?? ;)

Tack å God Natt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag drack upp ditt kaffe!