måndag, januari 14, 2008

Hur fel kan allt bli??

Usch å FY!!!
Lider med min vän... Hon måste ha vart med om bland det värsta man kan tänka sig....
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men tänker på dig iaf!

Lyckades till slut somna i natt... Trots att jag inte var ett dugg trött... Var alldeles för mkt kaos i hjärnan...
Men tack för hjälpen med en bättre bild på näthinnan iaf!!! ;)

Men varför?? Varför? Varför skulle han ramla tillbaka för... Allt det han hade gjort var ju glömmt... Han hade ju börjat ett nytt liv. Han hade familj.... Han hade jobb. Han försökte.
Kan vara för att hon kastade ut honom? Vet ju inte historien som hänt senaste månaden....
Men tyvärr så vart det så här.
Huvudsaken är att barnet och hon mår bra...

Tur jag hann därifrån säger jag bara....

Nejj. Nu är min syster så där helt omöjlig att ha å göra med. SÅ TRÅKIG!
Men jag gör det väl själv då... Som vanligt....

Men nu följer Jerka med! Jaa! :D

Hejj så länge...

Inga kommentarer: