onsdag, januari 09, 2008

Jobb jobb jobb..

Japp. Nu sitter jag på jobbet... Har nog inte riktigt börjat än, men kände att jag var tvungen å ta mig hit så jag inte skulle däcka utav hemma.
Har just fått i mig frukost. Kan varken säga om jag är mätt eller hungrig.
Tog även en mandarin för att få i min c-vitamin. Haha.

En lektion nu, styrelsemöte en timme, två lektion hem å sova.
Sen ringer klockan hm.. 4.45 imorgon. GALET!
Men måste duscha innan jobbet.. Orkar inte med det ikväll...
Emelie var förbi å kidnappade min dator..
Vilket innebär att jag iaf har en chans att somna tidigare ikväll... ;)

Jaha. Skulle egentligen ha trimmat lite hästar nu. Eller borde ha gjort iaf. De ser ut som nå långhåriga skogshästar hela högen. Hm. Inte snyggt. Men det hinns inte med. Så det får bli mitt projekt nästa vecka!

Jo, han var ju egentligen ingen prins. Men vad gör man inte för att få en karl som är intresserad utav hästar då? Haha.
Blumen! Han rider juh tom i en utav dina gamla grupper. Hehe.
Men ska insperktera längden nästa vecka. =P

Konstaterade tidigare att jag inte har kväll på macken på lördag!! :D
Jag som trodde jag skulle jobba dubbelt.
Ska kolla ifall det är nå bra på tv, annars blir det att åka till jobbet å hämta ett par tre filmer!! Typ hur skönt som helst. Sluta halv tre å ingen häst. =)
Kanske ska kolla om någon bjuder på mat oxå. Hehe

Nejj. Nu ska ja gå ut med lång pisken i gången å sätta fart på tanterna!! ;)

Tack å Hejj!


Hittade en gaaaalet gammal bild på mig å Fliis från något gammal KM.


Mitt i en skänkelvikning. Så det ser ju rätt trevligt ut.. Haha.

Undra hur längesedan detta kan vara jag... Nej. Vågar inte tänka på det!

=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Värst vad ni såg smidiga ut da ^^ Fått igång mitt internet nu iaf.. Köpte ett nytt nätverkskort och satte i.. Forstätt uppdatera bloggen så här bra! puss

Anonym sa...

jag vill höra om dendär prinsen elin =) hoppas du blir piggare under dagen. inge kul o jobba om man är sjuk =( puss darling