onsdag, januari 30, 2008

Skiiiiiiiit dag!

Ja. Idag har jag haft en riktigt jävla skit dag.
Inte haft spec ont...
Men idag insåg jag nog att jag verkligen kommer att vara hemma tre månader, okej, kommer förhoppningvis kunna jobba liiite på macken om en månad.. Men långt ifrån vad jag är vad att jobba. Insåg även att jag inte verkligen inte kommer att få rida förän i slutet utav april....

(detta kommer bli ett långt inlägg..?)

Dessa jävla piller.
Har haft världens mardrömmar två nätter i rad, båda handlat om hästen.... Eller mardrömmar. Bara helt sjuka drömmar, å inga trevliga.
Har mått psykiskt dåligt hela dagen. Kännt mig ensam, värdelös å bortkommen.
Är nog oxå pillren som spelar mig ett spratt.
Har knappt vart hemma en vecka, å allt känns bara så jobbigt.
Idag har jag förflyttat mig mellan soffan å sängen, sovit å degat.
Åt "frukost" halv två, trots att ja vart vaken till å från sen nio....
Känner mig så orkeslös.
Saker bara suger energi utav mig.
Är nå helt sjukt.
Men går på minum dos utav pillren.
Depåtabletterna ska jag ta 1-3st morgon&kväll.
Jag tar 1 morgon&kväll.
Akut-ont-pillren får jag ta max fyra st om dagen. Har nog tagit fyra st sen i fredags.
Panodilen tar jag 2st 3gånger om dagen.
Är ju trots allt ca 1v sen operation, och känns som om jag måste ta pillren.....
Har depåtabletter så det räcker i två veckor, tror jag tar allihopa..
För om ja skulle sluta med pillren nu, å får jätte ont, krävs det nog betydligt fler för att bli av med smärtan, och det är inte bra...
Jaja.

Vid halv sex lyckades jag iaf få i mig mat.... Matlåda från igår, bara in i micron å värma!
Skönt..
Sen vart det in i duschen, emelie kom å hämtade mig....
Var upp å kollade när lillebrorsan spelade match!
De förlorade, men både jag å emelie är imponerade, de börjar få lite system i spelet!
Lillebror lyckades även göra mål! Braa! Inte ofta det händer....
Jag å Emelie gjorde en hel del mål, så han har ju lite att leva upp till...
Efter matchen gick vi ut till ishallen för att kolla på lite hockey....
Linnis dök upp oxå!
Hon är hemma resten utav veckan, så hon kommer hit å gör mig lite sällskap!! Skönt.
Lite nere stackarn, men det ska vi ta å reda ut... =)
Vart iaf på bättre humör när jag tog mig ut en sväng. Tror att jag behöver det.
Men det var som Drago sa, Jag behöver verkligen vara ledig.
Har jobbat alldeles för lite, legat på kanten till att inte orkat med....
Men tar mig lång tid innan ja kommer att kunna varva ner...
Lagomt tills jag ska börja arbeta igen. HAHA!!!

Bäck kommer till staden imorgon, ska till tatueraren å kika. Ville ha mitt sällskap å sen en fika! Ja! Låter bra!
Mamma har Fliisan imorgon, ville att jag skulle med lät det som.
Jerka erbjöd mig å följa med när hon ska rida..
Ja! Imorgon får jag ut å lufta vingarna! Skönt.

Nej. nu ska jag slå på en film å bädda ner mig.
Hoppas på att få en sömn utan allt för mkt drömmar!
Hoppas kan man ju alltid iaf...

Det är knas i min skalle just nu. Skyller allt på pillren. Eller så är det så att jag har tid att fundera över mig själv å min situtation.... Har aldrig hunnit med det.
Men ert tjat gör det inte lättare för mig.
Det där är en jobbig situation ändå....
Ja. Jag kanske vill något helt annat. Men det går inte.

Ojj vad jag svamlar.... Men idag är en riktig skiit dag.... =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade syster <3 Dumma piller. Men du vet vart jag finns om det är något.. Hoppas du slipper dom snart. Hoppas morgondagen blir bättre.. Älskar dig! Puss puss