fredag, januari 11, 2008

Okej. Jag ska.

Jaja. Ska uppdatera. var riktigt duktig igår. men då stod jag juh på jobbet å hade dö tråkigt.
*vänta. telefon ringer...*
Idag var det bolaget hela dagen. Trodde jag skulle få gå hem halv sju. Men inte då. Halv åtta vart det.. Lååång dag. Å har mått skit hela dagen.....
Efter jobb vart det en tur ut till Gbo å Linnis! Hon bjöd på tacos å vi kollade på Let´s Dance!
Karl-Petter är ju med. Så är ju bara tvungen å kolla... =)
Treeevlig kväll, trots att min förkylning vart dryg som attan... =(

Nu är jag hemma. och har nog nästan bestämt mig för att sjukanmäla mig imorgon..... Är rädd för att förkylningen sätter sig på luftvägarna, igen.... Är så satans drygt. Blir å inhalera lite innan sängen.... Vart jag nu förlagt inhalatorn..??
Har nog aldrig sjukanmält mig till jobbet.. Inte till bolaget iaf. Tog två dagar när jag jobbade i stallet sist när jag var så förkyld.. Men hade ju en satans hosta å fick ingen luft..
Men trots att jag fick hjärnskakning å tappade minnet så jobbade jag ju dagen efter.. Hehe... jaja. Ibland är man inte så smart kanske....

Neej. Bara skit på TV. Riktigt tråkigt...
Kanske ska slå på en film. Köpte juh en ny i torsdags.. Å tror tom inte att jag sett den heller....

Ska ju på bio imorgon är det tänkt... Men om ja snorar så här så kan man inte gå på bio.. Hehe. Inte så fräsh man känner sig direkt....
Ska iaf har lite lektion för Cilla å Bii.... Så jag ser att hon kommer sköta min häst bra när jag är invalidos!

Så. Tråkig blogg idag. Men är riktigt grå å trist idag å....
Natti natt...

Inga kommentarer: