lördag, januari 19, 2008

förlust.... (sen mest svammel)

Mm.. Det vart som jag trodde.. Förlust 28-24...
Jaja.... Vart bara 4mål till slut iaf. Var betydligt fler emellanåt...
Frankrike spelade tufft. På gränsen hela tiden.
Ryska dommare vill jag aldrig ha.
Massa skador.... Tur Kim reste på sig!
Han e gryym....
Lill Carlén fick göra debut å... 30sec på plan, sen fick han en tvåa.. hehe.
men 19-år & får kliva in i ett EM... Bra däär.
Svensson e grym. Eller ja. Idag var han sisså där.....
Minns ni när vi stretchade med honom för typ 10år sedan..?
Hahaha.... Galet stela var vi..... :D
Det var tider det.. Lägren i Idre. Då kan vi snacka smärta på HÖGnivå.....
Eller nja. Var nog värre när jag var ner till gbg å provspelade tre dagar för att åka direkt hem på dalaläger... Usch å fy. att man överlevde...

Det är konstigt. att lägga av med något bara så där rätt av, efter TRETTON år.... Jätte konstigt...
Men hade ju inget val tyvärr när det blev som det blev med axeln.....
Alla dagar, timmar, allt man missade pga/tack vare träningen.... Jaa... Saknar det. Har börjat sakna det som attan! Vill lägga ner energi på något. Vill ha ett mål....
Men samtidigt så är det lite läskigt att tänka tanken att börja spela igen efter snart två år.... Ska man spela vill man ju vara på samma nivå som innan man slutade. Men det är svårt. Men är jag inte bra är det ingen idé å spela. Jag vill vara bra. Bäst. Annars finns det ingen andledning......

Spännande hur det går med op nu på torsdag... Blir den bra finns alla möjligheter till att bli bäst igen. Motivationen finns. Tiden ska finnas. Bara axeln funkar.
Börjar bli nervös.... Fundera. Vaknar jag å de inte har gjort något. Då bryter jag ihop. Känns så. Vet inte om jag vågar höra vad de gjort, eller inte gjort.... Orkar inte ha ont mer. Vill inte. Nu har jag ont mest hela tiden efter allt flask-lyftande runt jul å nyår.... SLITSAMT.

Neeehee.... Ska man ta och bädda ner sig..?
Ingen tysk idag heller. Öppnar imorgon. Börjar 8.45.... Å måste upp å duscha å ha mig.
Match direkt efter jobbet.. Sverige - Slovakien.... Spännande. =)

OJJ! Så här långt ska man inte skriva. Det är ointressant.... Men vart så mkt funderingar efter all handboll...

Å nejj Mickan.. Jag korrektur läser inte. Haha. Men det borde nog göras! =P

Natti natt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe inte behövs det korrekturläsas ;) Tråkigt med förlust igår! Men bara att hoppas på en vinst med mycket målskillnad idag, det kommer behövas!
Håller med om handbollen, nog saknar man den! Iaf träningarna...